Visa ett inlägg
Oläst 2012-09-21, 00:16 #65
Webmasterpros avatar
Webmasterpro Webmasterpro är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Sep 2008
Webmasterpro Webmasterpro är inte uppkopplad
Medlem
Webmasterpros avatar

Reg.datum: Sep 2008
Citat:
Ursprungligen postat av trådlöst Visa inlägg
Att han har diplom inom frimurarna bevisar inte alls att han är en oseriös/seriös aktör inom affärer, och IT-världen. Frimurare slänger inte ut diplomat hur som helst till medlemmar som de tycker är seriösa inom deras business, ifall du förstår vad jag menar.

Jag skickar inte trafik dit men mycket utav det jag läst stämmer in på vad dem jag snackar med har sagt till mig om just företaget. Men så kan det ju vara som du säger, dålig trafik, fast i detta fall skulle jag tvivla på det. Men de har tillräckligt med folk bakom företaget/företagen för att svara på support frågor så vi behöver ju egentligen inte lägga ner energi på det

Sen förstår jag vad du menar och du har ju rätt, vilket är logiskt att vem som helst kan inte dyka upp på ett sånt möte. Men att betala $2000 och sen skriva "In a meeting with George W. Bush" låter ju som något väldigt stort, fastän det inte är så egentligen. Men ja, han har lite personlighet
Nej, det har du förvisso rätt i. Men i mitt tycke verkar han vara en hygglig person som vill det bästa för sina affiliates. Så länge han bibehåller den statusen så uppfattar jag personligen honom som seriös, och vad andra tycker respekterar jag.

Du måste erkänna att det också alltid pratas friskt om nätverk hit- och dit, positivt som negativ, och det enda sättet man kan bedöma om ett nätverk sköter sina affärer korrekt är att pröva dem själva. Om det nu inte står glasklart att nätverket är oseriösa.

Angående Bush bilden så är det väl kanske inte speciellt stort heller, men men när han betalat för mötet så varför inte passa på att marknadsföra det hehe.
Webmasterpro är inte uppkopplad