Ämne: DatingFactory
Visa ett inlägg
Oläst 2012-09-14, 14:24 #2
Dakotas avatar
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2009
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Dakotas avatar

Reg.datum: Nov 2009
Hur lyckas ni egentligen? Jag har känt till datingfactory i över två år, långt innan alla här i Sverige började syssla med det och innan den Svenska avdelningen öppnade, men jag kan säga att jag har aldrig varit i närheten av att lyckas så bra som många av er verkar ha gjort.

Man läser ju titt som tätt om folk som har sidor som drar in över 20 000 i månaden, och även över 30 000 i vissa fall. Vissa personer verkar inte heller ha några speciella förkunskaper, men ändå lyckas de så bra.

Vad är det ni gör egentligen? Jag har full förståelse för att jag inte kommer få den frågan besvarad, för ingen vill dela med sig av värdefulla tips. Men jag har försökt med Adwords, SEO och marknadsföring på andra sidor. Ingenting fungerar. Tilläggas kan att jag inte lyckats så dåligt med SEO som man kanske tror, utan sidan jag jobbat med den senaste tiden ligger inom topp 8 för ett attraktivt sökord.

Det känns dock som att det i efterhand har varit bortkastade pengar som jag lagt på SEO. Det verkar som andra personer har andra knep, som inte innefattar SEO.

Visst, man kan skapa ett stort nätverk av bloggar och driva trafik dit, precis som Knullis. Men det måste väl finnas andra sätt också? För dessa bloggar måste ju också rankas upp i serpen för att vara till någon nytta.

Det är bara tråkigt att jag liksom har kämpat och kämpat i olika omgångar med olika sidor och mest av allt med den senaste, som jag lagt ner otroligt mycket arbete med. Det räcker dock inte hela vägen..

/ Förvirrad DF-användare
Dakota är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat