Visa ett inlägg
Oläst 2012-09-12, 10:03 #12
LoopiaAB LoopiaAB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 99
LoopiaAB LoopiaAB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2009
Inlägg: 99
Nu vet jag inte om det är Loopia ni menar på alla ställen men jag tänkte förklara hur vi tänkt och gjort.

När vi skickar ut en mailfaktura är själva mailet ett ”försättsblad”, dvs det står bara själva produkten (domännamn, webbhotell etc) samt info om totalsumman, OCR-numret, hur du säger upp tjänsten etc.

Vill man se en spec på fakturan klickar man upp den bifogade PDF’en eller text-filen. Där får man se orginalfakturan som då är specad med all nödvändig info.

Vi skickar mailfakturor från [email protected] och det beror på att studsarna hanteras automatiskt på den adressen för att vara separerat från vår [email protected]. När en mailfaktura studsar hanteras det med automatik och fakturan skickas ut med post istället. Kan en studs inte hanteras automatiskt på detta sätt flyttas den med automatik till vår inkorg för [email protected] och hanteras manuellt.

Svarar man på faktura-mailet ser man att svarsadressen är [email protected] som är samma som [email protected]. Detta är givetvis onödigt och kan ställa till en del funderingar så därför har vi nu ändrat till [email protected].

/Jimmie
LoopiaAB är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat