Citat:
Ursprungligen postat av Affelix.com
Hej!
Detta var ingen kul läsning och något som vi gärna vill åtgärda.
Jag (Per) och Joakim har nyligen tagit över efter tidigare anställda på Affelix.
Jag förstår att ett stort missnöje har skapats bland en del av er publicister.
Ni har helt enkelt inte fått den hjälp och feedback ni förtjänar.
Joakim och jag jobbar febrilt med att få igång allt igen, därav ser ni nu en stark ökning av antalet nya kampanjer och systemförbättringar.
Vi lägger STORT fokus på vård av våra samarbetspartners, publicister som kunder. Vi vet verkligen vikten av detta!
Med handen på hjärtat kan jag säga att vi anställdes för att ta hand om Affelix och har jobbat därefter. Därav har vi ingen direkt insyn i Frossle.
Således ser ni heller inga "nya" kampanjer promotade för Frossle.
Har hört mig för och fått vidare information om att Frossle är något som Affelix tidigare hade köpt upp, men har sedan köpet inte blivit tillräckligt insatta i plattformen och dess kunder och publicister. Därför har Affelix successivt rekommenderat vissa av dessa kunder och alla publicister att övergå till Affelix plattform, som nu är tillförlitligt. Mycket kan fortfarande förbättras. Vi tar gärna emot era förslag.
Det stämmer också att det uppstod en del problem i och med serverbytet de gjorde vid årsskiftet. Detta är per facto åtgärdat nu.
Alla ni som känner att ni har något olöst med Affelix och inte fått det svar ni önskat på era frågor får gärna kontakta mig direkt på [email protected]
Ser fram emot ert fortsatta förtroende.
/Affelix.com
|
Ni kan göra vad ni vill, förtroendet för er är förbrukat och kan inte återskapas, som ni oxå vet finns det flera av era konkurrenter som är seriösa och sköter sin verksamhet bra.
Istället för att sitta här och pumpa ut kampanjer i det oändliga kan ni sköta sidan istället, support, utbetalningar och allt annat som inte fungerar hos er