Visa ett inlägg
Oläst 2012-09-11, 10:59 #152
verklighets verklighets är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2012
verklighets verklighets är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2012
Citat:
Ursprungligen postat av Ehrnstrom Visa inlägg
Hej Verklighets, jag upplever precis samma sak.

Jag har varit medlem på Affelix och Frossle i cirka ett år. På Affelix har jag totalt fått 2 utbetalningar och har just nu hela 5366,19 kr som ligger och väntar på att bli godkända för utbetalning och har gjort det i flera månader.

På Frossle har jag fått 5 utbetalningar, så där är det lite bättre. Men där har jag 1725,08 som står som godkänt men som väntar på att bli utbetalt och har gjort det i flera månader.

Har också märkt att leads och sales inte registreras alls på Frossle. Det dyker upp nya kampanjer hela tiden men utbetalningar och supporten sköts inte bra alls på någon av sidorna. Vad är det som händer Affelix/Frossle?
Det är tråkigt när det blir så, men å andra sidan, sånt sprids och till sist försvinner frossle och affelix. Det finns många seriösa och dom anlitar man.

Du har haft tur att du fått några utbetalningar iallafall, hoppas du får den sista oxå. Nu hade jag turen att bara ha en försäljning och summan var inte så hög så jag låter det vara.

Förtroendet är borta och går inte att återskapa, finns andra som är seriösa och bra och där huserar jag numera.

Intressant är oxå att supporten fungerar i stort sett inte alls men samtidigt har dom tid att sitta här och skriva

Att dom dessutom sitter här och pumpar ut kampanjer i tid och otid kan man bla. tolka som att dom ska suga ur det sista innan det är dax för stängning. Tur att forum som detta finns så vi kan dela våra erfarenheter, bra och dåliga.

Double, tradedoubler, webgains, adtraction, adrecord dom är bra, seriösa och sköter både utbetalningar och support, enligt min erfarenhet.
verklighets är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat