Visa ett inlägg
Oläst 2012-09-10, 21:09 #149
verklighets verklighets är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2012
verklighets verklighets är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2012
Se upp för frossle, ja det är ju samma skit som affelix.

Köp registreras inte, man blir helt enkelt blåst. Är 200% säker på att köp via min affiliatelänk (frossle) användes samt att köpet genomfördes och betalades, dock inget alls om det på mina sidor, jag blev blåst helt enkelt, på ännu mer kanske? Vem vet...

Dom erkänner i mail att det inte gått riktigt rätt till tidigare men påstår att detta ska fungera nu, (jag tror inte på tomten heller)

Kontaktade dom både direkt på sidan, via email, säkert 30 gånger, inget svar utan total nonchalans rådde.

Sen har dom mage att vara här inne och pumpa ut kampanjer och skäms inte ett dugg, det enda man kan läsa är hur folk har blivit blåsta av dom, ändå fortsätter dom tjata om kampanjer, det måste vara nåt allvarligt fel.

Frossle har massor med gratiskampanjer med villkor som får en att springa och gömma sej. Ett av erbjudandena var ett gratis usb-minne men för att få det gratis skulle man skicka in kopia på körkort och säkert nåt mer, minns inte exakt. Hur seriöst är det???

Behöver jag säga att jag har kastat både frossle och affelix i papperskorgen...stampat och hoppat på skiten oxå.

Hur kan dom fortsätta med sitt lurendrejeri? Jag bara undrar???
verklighets är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat