Visa ett inlägg
Oläst 2012-09-10, 09:26 #6
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av Johan_W Visa inlägg
Håller med, kundens säkerhet måste alltid komma i första hand så cred till Binero för det.

I motsats till Bineros hantering kan man ju dock bli lite mörkrädd när man får följande samtal från en konkurrent:

Pelle: - Hej jag heter Pelle och ringer från *pip*, en av era kunder ska flytta till mig och jag skulle behöva auktorisationskoden för domänen.

Jag: - Ok, då kan kunden hämta ut den via kontrollpanelen eller kontakta oss ang detta då vi så klart inte lämnar ut den via telefon.

Pelle: - Jaha, det var ju tråkigt att vi inte kan ha lite smidigt samarbete oss leverantörer emellan.


Man börjar ju då fundera på hur Pelle skulle agerat i en omvänd situation...
Wow, vore onekligen intressant att veta vilka det gällde Om det nu är helt säkert att det verkligen var de som ringde? Jag anser att man bör stängas av som registrar omedelbart om man agerar på det viset.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments

Senast redigerad av tartareandesire den 2012-09-10 klockan 10:29
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat