Visa ett inlägg
Oläst 2012-09-10, 08:40 #5
Johan_W Johan_W är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 123
Johan_W Johan_W är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 123
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Där jag absolut att ni gör rätt till 100%. Övriga leverantörer bör följa ert exempel snarare. Säkerheten måste gå först.
Håller med, kundens säkerhet måste alltid komma i första hand så cred till Binero för det.

I motsats till Bineros hantering kan man ju dock bli lite mörkrädd när man får följande samtal från en konkurrent:

Pelle: - Hej jag heter Pelle och ringer från *pip*, en av era kunder ska flytta till mig och jag skulle behöva auktorisationskoden för domänen.

Jag: - Ok, då kan kunden hämta ut den via kontrollpanelen eller kontakta oss ang detta då vi så klart inte lämnar ut den via telefon.

Pelle: - Jaha, det var ju tråkigt att vi inte kan ha lite smidigt samarbete oss leverantörer emellan.


Man börjar ju då fundera på hur Pelle skulle agerat i en omvänd situation...
Johan_W är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat