Visa ett inlägg
Oläst 2012-09-09, 19:29 #44
mbomelin mbomelin är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 248
mbomelin mbomelin är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2004
Inlägg: 248
Det jag kollat mest på när jag valt livechatlösningar är

- finns det en plugin till plattformen jag valt? Eller ett API så jag kan integrera det själv.

- finns det en mjukvara för operatörerna istället för webgränssnitt? Windows, MacOsX eller iOS.

- går det att få fram historik och statistik över operatörerna och vad de gjort? T.ex. hur mycket aktiv tid per dag en operatör lägger, snittiden för ett ärende osv. Kan vara bra att kunna göra stickprov i chatloggarna för att se hur operatörerna uttrycker sig, gå tillbaka och se hur en kund blivit bemött om den lämnat dåligt omdöme osv.

- kan kunden lämna kommentar och omdöme efter avslutad chat?
mbomelin är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat