Citat:
Ursprungligen postat av Thomas
Skulle man släppt bara lite på regeln skulle man behöva tänka när man modererar.
|
Så annars slipper man tänka
Att tänka till lite till mer skadar kanske inte ändå, och lite uppoffringar från moderatorernas sida tycker jag att detta skulle vara värt. Det är ju bara att ordna så en TS kan välja svar från webbhotell eller inte på sitt inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas
Det är ingen som vill ha det så för då lär det blir orättvist direkt Det är synd.
|
Hur skulle det kunna bli orättvist? Det är ju orättvist som det är idag, de mesta kända webbhotellen blir snabbare kända och de minst okända blir allt långsammare kända för vad som de står för och erbjuder.
Moderatorerna tycker jag ska försöka vara objektiva och inte hela tiden försöka vinkla och ändra tråden i sin egen riktning som jag tycker händer ofta idag. Bara om tråden spårar ur i off-topic. Moderaterna ska vara moderatorer och inte konstant vara diskussionsledare, inte alla moderatorer är så men några.
Om det ändå gick att annonsera ändå, men inte det heller. De kända gamla hotellen åker gräddfil oavsett deras kvalitét och de nya okända undertrycks.