Visa ett inlägg
Oläst 2012-09-05, 15:23 #4
Ciffans avatar
Ciffan Ciffan är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: May 2008
Ciffan Ciffan är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Ciffans avatar

Reg.datum: May 2008
Jag tycker att det ser ut som om det är två delar dvs att den vita plattan med ”Enskildträning” är ditslängd. Försök att få den att harmonisera med resten

Öka gärna storleken på texten i den första delen (gul bakgrund) nu är den knappt läsbar.

Länka! Nu ser det ut som om Felicia är en solitär - länka t ex till BusigaHunden och Hundharmoni

Texten bör ses över.
Variation: Det första stycket har 6 meningar varav 5 börjar med ”Jag” - det blir tjatigt.
Skriv ihop t ex chihuahua/papillon tik, och skriv isär: inte enbart Enskildträning utan även blandannat

”Om mig” ska det heta - initialversal på varje ord har vi inte i svenska språket (gäller även ”Utbildad Hundinstruktör”. Men varför kalla det ”Om mig”? är det inte bättre med t ex ”Felicia Jönsson - en välutbildad hundinstruktör” eller något annat som säger något. Tänk även på att det är en rubrik och indexeras som sådan.

Försök få bilder på henne i bildspelet där hon framstår som ”kapabel” t ex genom att visa henne i olika utbildningssituationer. Sidan känns ung - inget fel i det - men jag tror att ev kursdeltagare behöver få försäkran om att hon har tillräckligt med erfarenhet.

Jag tor att folk behöver en hint om att man ska klicka på "Anmäl dig nu!" för att formuläret ska bli synligt
Ciffan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat