Visa ett inlägg
Oläst 2012-09-02, 23:03 #1
jeppsson jeppsson är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2006
jeppsson jeppsson är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Dec 2006
Standard Hallå i höstrusket!

Nu behöver min sida ett ansiktslyft och en liten nystart, så härmed sökes en ny design och ett par funktioner.

Är du en designer som har ett öga för design och form, har egna idéer och förslag på om det är något som kan förbättras så kanske det här är något för dig(?). Kan du även med att utveckla ett mindre adminverktyg så är det ett plus men inget krav.

Det som ska göras är en ny design till en spel/dobbelsida med en mer modern look. Samtidigt ska ett mindre adminverktyg göras, kodspråket har ingen som helst betydelse/och eller om ni återanvänder tidigare skapade funktioner så länge ni kan knyta ihop hela säcken (CSS/ASP/PHP osv.). Mer info om det för er som är intresserade.

Sidan ska, när den är färdig, vara att bara lägga in och köra för min del

Det som ska göras i punktform:

Banner/Logga
Huvudsida
Nyhetsarkiv
Nyhetssida

*Funktioner
- Nyheter (lägga till / ta bort / ändra)
- Lägga till bilder i ett arkiv som kan användas i nyheter (lägga till / ta bort / ändra)

Skiss och mer information finns för de intresserade.

Ersättning?
Sker i form av betalning, mellan 3 - 4 000 SEK hade jag tänkt mig för detta arbete.

Är sidan för en privatperson eller ett företag?
Privatperson

Start och deadline?
Tanken är att det hela kickar igång så fort vi överens om allting runt omkring. Start och slut efter överenskommelse med andra ord.

Kontakt
Är du intresserad så skicka med en portfölj på tidigare arbeten i din ansökan, jag sållar tyvärr bort de som inte har någonting att kunna visa upp. Vill inte köpa grisen i säcken =)

Kontakta mig på [email protected] alternativt via ett PM här på WN.se.

Tack på förhand!
jeppsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat