Visa ett inlägg
Oläst 2012-08-28, 22:36 #6
jonssondesign jonssondesign är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2010
jonssondesign jonssondesign är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2010
Det är bra att du är medveten om det. Tror inte någon av oss gillar att se någon som bryter mot reglerna, tror heller inte du skulle gilla att dina försäljningstrådar blev bortplockade. Säg dock inte att du gör det! Var mer en vänskaplig rekommendation.

Ang. priset är det som du säger. Det beror på vem du säljer till, helt rätt. Men på detta forum tror jag många har kunskapen eller iaf är medvetna om vad som är värt att betala för. Jag säger inte att dina designer är dåliga, det är dem inte, men de är heller inte av hög kvalité, tyvärr. Vilket i sin tur kan påverka din images om oturen slår in. Också en vänlig rekommendation.

Jag är medveten om hur lång tid det tar att koda sidor. Jag jobbar också med detta dagligen. Idag är jag även chefsansvarig designer med ansvarsområden inom mobila applikationer och webbapplikationer. Så jag har gjort många sidor, både design och kod, i mitt liv. Sidor likt dina tar drygt 5 timmar, vilket inte är så mycket.
Men tyvärr är inte designerna i den klass att det är lönsamt att koda dem för försäljning här heller. Speciellt inte när dem är beställda av köparen.

Hur som helst, dessa är bara rekommendationer, och jag önskar dig lycka till med försäljningen och hoppas det går bra för dig i framtiden!
jonssondesign är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat