Visa ett inlägg
Oläst 2012-08-26, 12:16 #8
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Nov 2003
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Ursprungligen postat av Björn Visa inlägg
Körde något konto tills för ett par år sen. Det enda missödet var att de efter att jag hade sagt upp tjänsten, debiterade mig ändå. Men de fixade problemet sedan så det löste sig...

Jag tycker även det var riktigt slöa svarstider..
Känns som det var ett klokt beslut. Borde förmodligen lämnat skeppet redan efter första incidenten eftersom det ganska tydligt talar om vad de har för inställning till sina kunder. Kunderna verkar inte vara värda vatten för dem, och ryktet de har håller dem väl förmodligen inte speciellt högt själva.

Jag trodde i min enfaldhet att den svenska supporten skulle vara mer förstående för att jag varit en trogen kund sedan 2006 och att de i alla fall kunde hjälpa mig få svar på mina funderingar på ett normalt sätt. Men utan att reflektera över vad jag skrivit till dem i min ticket, trots att de måste läst min kommentar, så hänvisade dem till min "engelska supporttråd" (dvs till engelska 24-timmarssupporten). Där inga svar ges.

Det bisarra i det här är också att jag genom åren refererat åtminstone 30-40 kunder till dem eftersom jag tyckte de fungerade väldigt bra. Får väl i och med denna tråd uppmana samtliga att snarast möjligt överge Servage - det finns betydligt mer prisvärda och framförallt mycket mer kundvänliga alternativ att välja.