Visa ett inlägg
Oläst 2012-08-13, 20:09 #15
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av htiawe Visa inlägg
Jag tycker det är bra att EgenSajt har valt att slipa bort delar som de känner att det finns andra parter som gör bättre (utan kostnad) och istället fokuserar på det de gör väldigt bra.

Fler företag borde ta det till sitt hjärta och istället för att försöka tillhandahålla allt, faktiskt erbjuda riktigt bra tjänster.
Det håller jag definitivt med om, för ett litet företag utan resurser är det ett absolut måste om man ska kunna konkurrera med de större. Reagerade bara på hans "Vi har inga kunder som saknar det" då jag hört det lite väl många gånger tidigare

Ni som inte mäter bandbredd för att ni har överflöd av den varan, varför sänker ni inte kostnaderna istället? Bara för extra skydd?

Det jag skulle vilja efterfråga är ett webbhotell där man faktiskt betalar för de resurser man använder. Hur stor andel av kunderna bryr sig egentligen om det finns femtielva GB utrymme hos Binero eller City Network? Visst, det ser glassigt ut på ytan och det lockar därför kunder men sedan är det ju ytterst få som faktiskt har nytta av det i slutändan.

Senast redigerad av tartareandesire den 2012-08-13 klockan 20:21
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat