|
Supermoderator
|
|
Reg.datum: Mar 2007
|
|
Supermoderator
Reg.datum: Mar 2007
|
Ok då ;-)
Uppriktigt då:
1. Personligen tror jag det blir snyggare om du lägger flygbrevborden (den röd-vit-blåa) allra högst upp och sedan centrerar (align middle) loggan, brevlådan och texten mellan denna och menyknapparna. Loggan är dock snygg och tydlig nu tycker jag.
2. Texten och grafiken i slideshowen är aningen svårläst /svårtolkad. Jag skulle ta bort textskuggorna, alternativt göra dem betydligt mindre framhävda.
3. Välkommen till Postia.se tycker jag du kan ta bort helt. Det framgår redan med tydlighet att de är på den sidan ;-) Dessutom förstör det helhetsintrycket med två rubriker ovan varandra.
4. Varför så stort avstånd mellan:
"Då har du kommit rätt vi hyr ut postboxar i centrala Malmö till privatpersoner & företag."
Och:
"Är du nyinflyttad till stan och inte fått tag på en fast bostad?"
5. Jag tycker absolut du borde öka radavståndet till: "Varför välja Postia.se som din postbox leverantör?".
6. Tyvärr tycker jag brevlådan och Tv-bevakningsgrafiken känns "clipart" och nittiotal. Kanske bättre att beskriva detta i en text, med rubrik?!
Men som sagt, MYCKET bättre än innan!
|