Citat:
Ursprungligen postat av jakoob
visma-avendo-webshop
Tänkte satsa på den, vad är era synpunkter på att använda den?
Vill ha min bokföring integrerat med min webshop, tyckte det verkar enkelt o smidigt...
|
Om man inte säljer något är heller inte bokföringen något problem, vilket är risken med en den lösningen.
Alternativen med hyrlösningar är inte alls fel idag när man ska starta upp. Textalk har en mycket smidig lösning som inte kostar många kronor där allt är färdigt och integrerat. Vill man använda Prestashop har Prestaworks också ett mycket attraktivt erbjudande där man får mycket på köpet. Du hittar en bra sammanställning på ehandel.se:
Jämför e-handelsleveratörer, e-handelsplattformar...
Jag körde själv igång med Opencart och det fungerade väl ganska bra, förutom att jag valde en version som var lite för tidig. Det tar rätt mycket tid att få igång en Opencart som man vill ha den, men plattformen är trivsam och rätt snabb jämfört med många av de andra. Man får också räkna med att köpa en del icke-gratis extensions, men så är det för de flesta lösningar.
Att hantera bokföringen är inte så krångligt innan man fått upp några större volymer. Gör man det bara varje dag så tar det inte många minuter.