Citat:
Ursprungligen postat av Bosse007
Det är jättebra att du vågade stå emot grupptrycket för en stund i alla fall, men nu missförstod du mig. Mitt svar till Onpu var till Onpu, inte till dig. Förstår du skillnaden? Svaren på dina frågor har jag gett, och det var väl uppenbart att jag skulle besvara dina frågor?
|
Om det var riktat som ett privat budska till honom borde du för att hålla det privat med honom och inte smutsa ner tråden med OT skickat ett PM till honom.
Citat:
Bara du kan avgöra om jag slösat bort din tid, men precis som jag påpekat flera gånger innan får du gärna ge mig några sekunder på att svara.
Självklart svarar jag bara på det jag vill, vid det tillfälle som passar mig och om jag känner för det. Gör inte du det?
|
Det gör jag, och det var därför jag ställde frågan.
Citat:
Bra Anders att du ändå föll för grupptrycket och valde att följa i de andras fotspår med dumma påhopp. Nu är du utanför riskzonen. 
|
Påhopp? Om du kallar min fråga påhopp så gärna för mig. Om det är ett påhopp anmäl mitt inlägg så får mod. ta och avgöra om det var ett påhopp eller inte. Inte för att mod i sig är allena rådande att avgöra det, men på denna webbplats är de det.