Ämne: inArchive.com
Visa ett inlägg
Oläst 2012-07-31, 17:18 #9
Bosse007 Bosse007 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2005
Bosse007 Bosse007 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2005
Exclamation Utanför ämnet...

Citat:
Ursprungligen postat av Onpu Visa inlägg
Det verkar inte spela någon roll för Bosse007 vad man skriver i tråden.
Jo, det spelar roll, och alldeles särskilt i de sällsynta fall det handlar om något som hör till tråden.

Citat:
Både du och kw_wasabi har nyligen försökt komma med input som är direkt kopplad till Inarchive.
Emellanåt skrivs det ju - inte bara av mig och kw_wasabi - om Inarchive, men det drunkar tyvärr i mängden av irrelevanta inlägg.

Citat:
Åtminstone två väldigt relevanta inlägg har han noncharlerat och fortsätter istället att bemöta det han själv klassar som offtopic och irrelevant.
Jag noncalerar ingenting, och tycker du inte det är lite dumt att komma med dylika påståenden som alla så lätt kan se inte är sant. Men du måste väl i jösses namn ge mig tid att svara på inläggen istället för att anklaga mig för att inte göra vad alla kan se att jag gör.

Citat:
Samma budskap ekar som inledning på sida 12,13,14,15,16,17 och 18 i denna tråd.
Ja, och hade inte du och andra ödslat min tid med meningslösa inlägg så hade inte dessa försök till styrningar tillbaka till vad tråden handlar om behövts. Är inte det uppenbart?

Citat:
Inget nytt tillkommer.
Det är inte sant, men visst, när du och andra försöker avvika från tråden och skriva oväsentligheter samt hänge sig åt personangrepp så är det säkert svårt att hitta de relevanta/nya bitarna.

Dock är ett hett tips att hoppa över samtliga inlägg där jag skrivit i rubriken till inlägget något i stil med att det är utanför ämnet. Mina inlägg med dylika rubriker är lika ointressanta som de inlägg som föregick dessa av mina inlägg.

Citat:
Förövrigt tror jag det är kört att få fler svar från Nikke Lindqvist.....
Så är det kanske.
Bosse007 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat