Citat:
Ursprungligen postat av Bosse007
Du säger att du håller med Nikke Lindqvist att det är ofrånkomligt med scams av denna typ.
Tycker du att det bara därför inte finns någon anledning att motarbeta scamsajter och olagligheter på Internet?
Citat:
Ursprungligen postat av daniel.s
Det kommer alltid finnas scamsajter av detta slag så kan tycka att det är bättre att lägga sin energi på att förbättra sina egna sidor
|
Som jag sagt väldigt många gånger redan;
1. Det finns för närvarande bara en scamsajt av detta slag.
2. Hur många scamsajter av denna typ som kommer att finnas i framtiden kan till stor del bero på om man - som du - tycker att man inte ska bry sig om dem som försöker luras. Samt på hur många som begriper att samarbete kan vara värdefullt för att scamsajter som InArchive inte ska fotfäste.
3. Alla kanske inte kan eller har råd att optimera sina sidor. Visst, jag skulle kunna göra som Nicke Lindqvist och säga att den enda lösningen är att optimera sina sidor, men jag arbetar i andras intresse, mer än i mitt eget.
Jag konstarerar att min fråga till dig kvarstår;
Tycker du att det bara därför inte finns någon anledning att motarbeta scamsajter och olagligheter på Internet?
Citat:
Ursprungligen postat av daniel.s
... istället för att skriva 10000 varnande ord i ett forum.
|
Om det hade varit så väl. Tyvärr har jag inte skrivit mycket i denna tråd om vad tråden ska handla om eftersom jag tvingats bemöta osakligheter utanför tråden, som detta.
Och det lilla jag lyckats få sagt om InArchive är till största delen upprepningar pga alla återkommande kommentarer från dem som uppenbarligen inte ens läst den lilla text jag skrivit här om InArchive.