Daniel-s, tråkigt att du inte kunde hålla ditt inlägg som du ursprungligen skrev det, utan var tvungen att tillfoga nedanstående, som jag naturligtvis inte är rädd för att bemöta.
Citat:
Ursprungligen postat av daniel.s
Nu undviker du än en gång.
|
Vad är det du menar att jag undviker?
Du ställde ju inte ens en fråga!
Allt jag gjorde vara att på sakligast möjliga sätt bemöta dina till ämnet ej hörande åsikter.
Citat:
Dessa personer behöver inte presentera sig eller bevisa något för det är redan gjort, till skillnad från dig.
|
Vad är det du säger? Till skillnad från mig så har dessa personer inte skrivit några första inlägg?
Återigen, jag är inte i det minsta behov av att bevisa min kompetens. Det lämnar jag fritt till var och en att avgöra från det jag skrivit och från det jag gör.
Tycker du inte det är upp till mig om jag vill bevisa något eller ej?
Citat:
Nikkes ord väger tyngre
|
Tja, om du vill tycka att Nikke Lindqvists åsikter väger tyngre än mina trots att Nikke Lindqvist inte ens vågar bemöta de fakta jag lagt fram eller svarar på mina frågor så tror jag inte det spelar någon roll vad jag säger eller gör, för din åsikt kommer att stå fast.
Citat:
och kommer väga tyngre
|
Du får tycka detta, jag bryr mig inte.
Citat:
... tills dess du presenterat dig efter ditt totala felklamp
|
"totala felklamp"? Vad syftar du på då? Skulle du kunna vara lite mer precis i dina påhopp?
Citat:
där du på något sätt försöker hävda dina kunskaper utan belägg
|
Det fina är att jag inte behöver "
hävda mina kunskaper" varken för dig eller för någon annan i denna tråd. Jag behöver inga belägg. Du får tycka vad du vill. Bra, va?
Citat:
Som många andra håller jag helt med Nikke över att sånt här är oviktigt och oundkomligt i det långa loppet.
|
Skulle du kunna precisera vad det är du håller med Nikke Lindqvist i?
Att 170.000 besök/månad i ett inledningsskede till en scamsajt är oviktigt?
Du säger att du håller med Nikke Lindqvist att det är ofrånkomligt med scams av denna typ.
Tycker du att det bara därför inte finns någon anledning att motarbeta scamsajter och olagligheter på Internet?