Citat:
Ursprungligen postat av Bosse007
Problemet är väl att det i princip inte finns någon "oliktänkande"... hur trycker man ner någon som inte finns?
Citat:
Ursprungligen postat av daniel.s
Tror alla kan hålla med om att du attackerat personer som inte sett på saken likt dig.
|
Fortfarande förutsätts oliktänkande för att ditt påstående ens ska kunna ha de grundläggande förutsättningarna för att vara korrekt.
Jag har ingen anledning att attackera någon, och har heller inte gjort detta, utan bara gjort allt som stått i min makt för att hålla en saklig nivå i tråden, trots denna stöm av osakligheter.
Lite märkligt att du inte har några synpunkter på alla inlägg med attacker mot mig... som jag bara bemött så sakligt jag kunnat.
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse007
You lost me. Men hur vet du att InArchive aldrig skulle kunna ställa till med problem för någon? Vad baserar du din åsikt på? Vet du vad InArchive tänkt göra med det material de stulit och hade planerat att norpa från intet ont anande sajtägare?
Citat:
Klart jag inte kan se in i framtiden men om man har någon koll alls på SEO så förstår man att denna sidan inte har någon chans alls att konkurrera med ett original av någorlunda kvalité.
|
Detta kan jag till viss del hålla med om. Men då bara väldigt generellt sätt!
Jag kan tydligen inte upprepa det tillräckligt ofta, de 170.000 besökarna/månad redan idag (innan jag började informera om InArchive) visar på allvaret i situationen.
Citat:
Jättekul att du är så insatt och brinner mycket för saken. Det är absolut viktigt att ha saker att vara engagerad av, hur obetydliga de än är för alla andra. Lycka till med jakten!
|
Att 170.000 besökare/månad redan i detta skede är att betrakta som "
obetydligt" får stå för dig. Jag bryr mig om andra och det viktiga för mig är att så många som möjligt av de som drabbas förstår allvaret i situationen.
Tack för ett inlägg som innehöll en del synpunkter relevanta för tråden, som omväxling.