Citat:
Ursprungligen postat av kw_wasabi
Jag ödslade tid på att klippa/klistra texten i alla dina inlägg till ett word-dokument. 9337 ord har du bidragit med i totalt 46 inlägg, 202 ord per inlägg. Kanske inte milslånga, men du tog det lite väl ordagrant.
|
Faller detta arbete av dig in under din tidigare synpunkt?;
Citat:
Jag skulle lagt tiden på arbetsuppgifter som genererade intäkter istället, men du gör ju ett annat val.
|
Citat:
Lyckas du inte värva personer till din kamp på 18 A4-sidor så är det nog bara att lägga ner.
|
Du är fri att tycka detta. Men man kanske inte ska räkna med att alla tycker som en själv i allt?
Själv ser jag preventivt arbete som ganska viktigt i detta sammanhang.
Citat:
Acceptera att inArchive, precis som många andra sajter, kopierar innehåll utan tillåtelse.
|
Nej, jag accepterar inte detta, och jag kommer inte heller göra det varken för InArchive eller dess eventuella efterföljare.
Citat:
Jag håller med dig där, det är inte tillåtet. Håller dock inte med dig om att de skulle vara ett stort hot.
|
I motsats till dig så ser jag 170.000 besökare/månad (enl. InArchives egen statistik) som egentligen skulle gått till originalsajten som ett ganska stort hot redan idag. Tänk då vad konsekvenserna skulle kunna bli om jag inte motverkat dem och de tillåtits att fortsätta... eller om de hade haft någon som varit kunnig på SEO!
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse007
Hur mycket intäkter genererar det för dig att tjata om mig i denna tråd?
Citat:
Jag tjänade ingenting på att göra detta.
|
Exakt, pengar är inte allt.
Man kan också vilja hjälpa sina medmänniskor utan krav på varken motprestation eller kompensation, och det är vad jag gör.