Ämne: inArchive.com
Visa ett inlägg
Oläst 2012-07-30, 16:32 #6
Fredrik-ss avatar
Fredrik-s Fredrik-s är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jun 2007
Fredrik-s Fredrik-s är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Fredrik-ss avatar

Reg.datum: Jun 2007
Även en kund i samband med mitt jobb har fått ett mail från dig Bosse007. Jag mindes då i förbifarten att jag sett en rubrik om detta på WN.

Det är ett intressant ämne och givetvis inte rätt att andra sidor kopierar ens innehåll, utan lov.

Dock kan även jag tycka att det vore intressant att veta din bakgrund för att kunna väga hur tung din expertis inom området är. Eftersom du inte varit så aktiv här på WN så är det svårt att bedöma hur kompetent du är inom ämnet. Varför inte vissa presenterar sig här och vad för kunskap de har i bagaget är troligtvis för att de är allmänt kända antingen här på WN eller inom SEO-världen. Flera här i tråden har under många års tid byggt upp ett varumärke kring sig själva och genom antingen personliga bloggar eller olika svar i trådar här på WN visat deras kunskap.

Givetvis ska fakta tala. Men det ämnet som diskuteras här och kring den teorin du har finns ingen konkret fakta, utan endast empiriska exempel, exempelvis en kund eller flera sajter man själv har. Så utan att visa vilka källor du grundar din teori på blir det svårt att ta den seriöst.

Likväl som en forskare presenterar sina källor i sina forskningsrapporter för att man ska kunna kontrollera underlaget för en påstådd teori.
Fredrik-s är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat