Citat
Ursprungligen postat av Bosse007
Kommentarerna tar sig allt mer löjliga former. Det är onekligen lite sorgligt att se hur illa människor kan bete sig. Vad får du ut av detta kw_wasbi? Har du verkligen inget bättre för dig?
kw_wasabi, du har inte ställt en enda fråga till mig om det som tråden handlar om. Det enda du varit intresserad av är för tråden fullständigt irrelevanta saker om mig.
Citat:
Ursprungligen postat av kw_wasabi
Jag besvarar en fråga många ställt till dig i tråden. Eftersom du inte vill svara så presenterar jag vad jag hittat. Jag tycker det är relevant eftersom du bl.a. gör anspråk på att vara sökmotorexpert.
|
Du tror inte att vem som helst annars här själv kan ta reda på detta som mest bara du undrat över, och som dessutom helt uppenbart för alla är utan relevans för vad tråden handlar om?
Vi skulle alla kunna ta reda på mycket om dig också, om vi nu varit intresserade av detta.
Citat:
Om Expressen får ett samtal från någon som påstår sig vara kungen, är det inte rimligt att de kollar upp honom då?
|
Löjlig jämförelse, inte minst eftersom Kungen - som har en stab för mediakontakter - inte skulle ringa Expressen. Och jag påstår mig inte vara Kungen, utan är en vanlig, hjälpsam och - som kanske synes från denna tråd - mycket tålmodig medborgare. Dessutom märks det att du inte vet hur media fungerar. Har du hört om något som kallas anonyma tips (och anonymitetsskydd, som inte är relevant här, men som blir det med din jämförelse)?
Har du någonsin hört talas om att alla som läser Expressen kollar upp varje källa i varje fråga?
kw_wasabi, inte vid ett enda tillfälle har du kontaktat mig personligen för att ställa någon fråga om mig. Så tydligen tycker inte ens du - som tyngt ner denna tråd med en massa oväsentligheter - att det är särskilt intressant att veta mer om mig.
Citat:
Frågan är vad du får ut av att skriva milslånga texter om inArchive.
|
Det är väl uppenbart för alla, och borde vara så även för dig!
Men min fråga till dig kvarstår. Svara gärna på min fråga istället.
Var hittar du "milslånga texter" av mig? Vad tillför överdrifter av denna meningslösa typ, tycker du?
Oavsett längd på mina texter, vem tvingar dig att läsa dem?
Vad jag skriver är ämnat för dem som är intresserade, och är du inte intresserad av InArchive, vad gör du här?
Citat:
Jag tar varken ställning för eller emot dem
|
Ja, vi kan alla konstatera att du inte tycks vara intresserad av vad tråden handlar om, och då kanske du ska ägna dig åt något annat som intresserar dig?
Citat:
Jag skulle lagt tiden på arbetsuppgifter som genererade intäkter istället
|
Hur mycket intäkter genererar det för dig att tjata om mig i denna tråd?
Citat:
men du gör ju ett annat val.
|
Exakt, det gör jag. Jag vill hjälpa mina medmänniskor... och jag lägger dessutom väldigt mycket av mina egna pengar på att göra just detta (utan att få det minsta i retur)!!!
Om en blind skulle behöva hjälp att ta sig över gatan kanske du inte skulle vilja bistå med hjälp (eftersom det inte genererar intäkter), men jag kan garantera att jag i detta läge inte skulle tveka en millisekund för att erbjuda den blinde min hjälp. Motsvarande gäller här i forumet!