Ämne: inArchive.com
Visa ett inlägg
Oläst 2012-07-27, 14:52 #4
Bosse007 Bosse007 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2005
Bosse007 Bosse007 är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2005
Exclamation Tillbaka till vad tråden INTE handlar om

Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Men, alltså, förstår du verkligen inte?
Är detta också ditt sista inlägg i denna tråd?

Sorry, men nej jag förstår inte varför det är viktigare att veta allt om mig än något om dem och det som tråden handlar om.

Citat:
Ingen skulle lyssna på Anders Borgs ekonomiska teorier om han var en gymnasiestudent men nu är han finansminister.
Jag upprepar. Du behöver inte läsa vad jag skriver. Det är frivilligt. Jag håller dig inte i ett skruvstäd framför denna tråd, eller hur?

Citat:
Eftersom ingen på forumet känner till dig så måste du presentera dig om någon ska orka läsa igenom dina uppsatser och bry sig om dina teorier.
Jag har aldrig sett att någon presenterat sig eller uppmanats att presentera sig tidigare (därmed inte sagt att det finns undantagsfall!).

Du behöver inte läsa mina "uppsatser"! Du behöver inte bry dig om mina teorier!

Citat:
Eftersom du påstår dig vara SEO-expert så måste du också ge några belägg för påståendet.
Nej, varför behöver jag ge belägg för detta? Vad tror du jag bryr mig om vad du eller andra tror om mig? Antingen tar man åt sig av vad jag skriver och lyssnar, eller så gör man det inte. Räcker inte de fakta som finns som visar på min kompetens så är det synd, men då är det bara så.

Om du däremot diskuterar det som är av betydelse så hakar jag snabbt på men du måste förstå att i ett forum är man inte tvingad till att presentera sig. Den som vill lyssna gör det, den som inte vill gör inte detta.

Citat:
Att du anser InArchive vara satan på nätet är INTE ett belägg
Det är ditt osakliga ordval, som dessutom är oriktigt.

Om du inte vill läsa vad jag skriver, varför gör du det ändå?
Bosse007 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat