Visa ett inlägg
Oläst 2012-07-25, 10:12 #1
Markserilo Markserilo är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jun 2012
Markserilo Markserilo är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jun 2012
Standard Luigi.se - ska man ändra på något?

Hej!

Började med hemsidan igår, luigi.se och jag anser att den är färdig förutom på content där det ska skrivas fler artiklar om personer vid namn Luigi. Det ska helt enkelt vara en portal för alla med namnet Luigi om ni förstår. Det är tänkt att vara en micro niche site..

Tror ni att sidan har potential? Det är 18000 sökningar lokalt per månad (på sökorder Luigi) och tror ni att jag har någon chans överhuvudtaget att snappa upp någon tusen av de om jag jobbar aktivt med sidan?

Hur kan man gå tillväga för att göra så att den klättrar upp i sökresultaten? Backlinks + content, är det allt? Hur många artiklar satsar man på att skriva/per dag/vecka/måndag/år, finns det någon punkt då man kan sluta skriva och gå vidare med nästa hemsida? Eller är jag helt enkelt för sent ute i micro niche sites världen?

Temat verkar iallafall vara väldigt bra, fick på något sätt 11 besökare igår trots att domännamnet aktiverades igår och fick två klick (!) alltså är det ett otroligt bra tema för CTR.. Nästan 20%. Fast man kan inte slänga ut med siffror på bara 11 besökare..

Sidan:
Luigi - Information om Luigi
Markserilo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat