Visa ett inlägg
Oläst 2012-07-11, 22:51 #8
Anders Larssons avatar
Anders Larsson Anders Larsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jan 2004
Anders Larsson Anders Larsson är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Anders Larssons avatar

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av magnusasb Visa inlägg
Tack för svaren, som jag förstår råder lite delade meningar om vad som är tillåtet. Som jag förstod tidigare när jag läste regler var att man inte fick ha någon ex. "10% RABATT, KÖP NU!" på själva huvudbilden. Inte visningsbilden utan den stora bilden som man har i den nya designen.

Men att posta en bild med ex. 10% RABATT i sin logg som ett inlägg - kan det vara tillåtet?

Man ser ju var och varannat företag som kör "Gilla oss på facebook och få etc...."

Det med excellistor låter lite för omständigt i mitt tycke. Jag tänkte mer något av följande kanske? :

- Om man har en bild som är högt upp på sidan hela tiden som folk får tillgång till när dom gillar.

- Bara ett simpelt textinlägg med rabattkoden
- Automatiskt skicka ett meddelande med rabattkoden till den som gillar sidan (om det går)
Sant, du får inte använda text eller uppmaningar i din omslagsbild.

Att automatiskt skicka meddelande kräver att användaren godkänner en app, men set är fullt möjligt. I ditt fall är nog ett pinnat inlägg med info om att man får rabatt om man gillar, en flik med tio procent på som leder till en sida som bara skriver ut koden om man gillar och en du måste gilla för att få rabatten text om man in gör set vara både enklast och bäst.
Anders Larsson är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat