Visa ett inlägg
Oläst 2012-07-10, 20:09 #49
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av ztream Visa inlägg
Man kan inte ens hyra film med VOD bra. Lösningarna suger. Hade de inte sugigt hade jag använt dem. Dock är utbudet skit, de kräver internet på speldatorn, deras filmer är dvdrellar som varit ute i usa i 1 år, det funkar inte utan flash osv.

Nej man har inget val idag om man vill se ny film enkelt. Antingen kopierar man den eller skiter i att se den. Vilket av de två alternatien tjänar någon pengar på? Balåtsträvandet i denna tråd är samma som hos filmbolagen, och se hur bra det går. Man vill inte ge kunden vad de vill ha man vill hitta på nått skit som bara gagnar ena parten.

Bra relationer är inte ensidiga och därför ska jag nu ladda ner en härlig film eller serie på TPB. Gratis och 100ggr bättre än det filmundistrin erbjuder. Notera dock att jag inte bryr mig om pengarna, jag är bara lat och vill ha det bästa. Sen kvittar det vad priset är.
Headweb funkar utmärkt i HD.

"Säljer du inte det jag vill ha precis som jag vill ha det och till det pris jag vill så stjäl jag det" måste vara världshistoriens sämsta försvar. Visst, tycker man stöld är okej så kan jag gå med på att man laddar ner men annars köper jag inte argumenten för fem öre. Huruvida man själv tekniskt anser vara stöld eller inte är helt irrelevant, det är fortfarande någon annans skapelser man anser sig ha rätten att bestämma över.