Visa ett inlägg
Oläst 2012-07-09, 19:56 #17
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av johan1234 Visa inlägg
tartareandesire - jag säger igen - jag kan inte detaljerna utan jag nämnde bara ett av många undantagsfall. Nej jag tror du underskattar situationen enormt för du känner inte alla delar. Det är klart mer komplicerat av olika anledningar. Jag varken kan eller vill gå in på detaljer här som du säkert förstår.
Då föreslår jag att någon hos er med kunskapen kommenterar sådana saker istället Det ser lite bättre ut om inte annat. Förstår dock inte riktigt varför ni inte vill gå in på sådana detaljer, alla vet redan att ni kör Atomia precis som Binero och Binero har "redan" fixat sin migrering (även om den kanske inte är helt klar än). Du har dessutom redan börjat Det är lite synd att ni bägge inte fortsatt på den utannonserade vägen av öppenhet och transparens utan väljer att vända tillbaka halvvägs.

Jag känner inte till EN enda del som orsakat problem uppenbarligen då det enda exempel du tar upp inte alls verkar stämma.

Citat:
Ursprungligen postat av johan1234 Visa inlägg
Får några betyder det mycket - men för stora massan är det att ha en fungerande sajt som betyder mest och KP - tro det eller ej - kanske inte är lika viktigt. Det finns ju webbhotell som har väldigt begränsad KP men har många kunder ändå - som du vet. ;-)
Jo, alla kunder är olika men även om KP är begränsad så kan den fungera utmärkt. Den enda anledningen till att jag använder vanliga webbhotellkonton är för att slänga ut miniprojekt och hobbysidor där jag vill slippa bry mig om drift och allt annat. Då är bland det viktigaste att man slipper kontakta supporten för att fixa saker.

Senast redigerad av tartareandesire den 2012-07-09 klockan 20:29
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat