Visa ett inlägg
Oläst 2012-07-08, 19:57 #8
John Adamss avatar
John Adams John Adams är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2012
John Adams John Adams är inte uppkopplad
Flitig postare
John Adamss avatar

Reg.datum: Jun 2012
Citat:
Ursprungligen postat av danielnorin Visa inlägg
Ha ha, man ska egentligen inte skratta åt nybörjare men snälla kolla in texten. Att börja sin SEO karriär med att bara översätta text från Google translate (rätta mig om jag har fel..kanske var Bing...) och putta in på siten är fel åt alla håll.

Sedan har siten många andra uppenbara fel och jag hoppas verkligen inte den rankar topp 1000 med den kvalitén...

Lär dig från grunden hur man faktiskt ska göra, det kommer du tjäna på i längden. Givetvis finns det genvägar, en del fula och en del snygga...Google försöker alltid att motverka de fula
Hej danielnorin, med all respekt för dina åsikter, men kan inte du adressera de "uppenbara" fel som postaren har med sin sida, och kanske tipsa om hur man kan göra det bättre, som vi NYBÖRJARE kan ta nytta av?

Visst nivån varierar mellan användarna på SEO här på WN, men man kan alltid dela med sig av sina kunskaper.

Att översätta texten direkt med Google-translate är fel att börja med men vad finns det mer att göra med denna sida??

Att ställa/svara på frågor och dela med sig av sina erfarenheter på ett bra sätt gör ju det här forumet lärorikt!
John Adams är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat