Visa ett inlägg
Oläst 2012-07-06, 16:59 #43
Kennedy Kennedy är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2012
Kennedy Kennedy är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2012
Citat:
Ursprungligen postat av LoopiaAB Visa inlägg
Hej

Vi är medvetna om att laddtiderna för vissa siter hos oss är för långa. Exakt vad som är normalt är givetvis svårt att säga och lite upp var och en.

Det viktiga är dock att om du som kund tycker det går för sakta så är det självklart något vi måste kika på.

Vi har tidigare under våren utökat kapaciteten i vårt nät för att snabba upp sidorna. Detta gav ett bra resultat men inte tillräckligt.

Vi kommer göra fler ändringar för att sidorna ska ladda snabbare men jag vågar inte ge ett datum när det är klart.

/Jimmie Eriksson
Det är ju bra att ni är medvetna om det. Jag har varit i flitig kontakt med supporten om detta. Det har blivit något bättre generellt, men jag får fortfarande VÄLDIGT långa laddningstider vissa tider. Svaret jag får från supporten är luddiga/undvikande uttalanden om att nej det var faktiskt ingen lång laddningstid, fast jag får dessa resultat genom flera olika mätmetoder. Inget specifikt om vad ni tycker är snabbt eller långsamt eller vad ni menar att jag skall behöva acceptera. DEt tar också betydligt längre tid att få svar från er än de 60 minuter som ni utlovar.
Kennedy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat