Visa ett inlägg
Oläst 2012-07-05, 12:59 #3
Kennedy Kennedy är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2012
Kennedy Kennedy är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2012
Citat:
Ursprungligen postat av Anders Larsson Visa inlägg
I första steget skulle jag säga att välj ett stabilt och allmänt bra webbhotell. På sikt kan du lastbalansera sajten över flera locations, men om det som du skriver inte är någon jättesatsning är det nog inte värt det till att börja med.

Tänk på att du kan ange specifika kataloger som riktade mot olika länder, om du tex kör mittprojekt.com/sverige, mittprojekt.com/italiten i Google webmaster tools.
Cool, tack Anders. Även om du då inte rekommenderar det till att börja med: Kan du säga något litet om vad det innebär/hur det går till att "lastbalansera sajten över flera locations"? Det är kanske en service som bara vissa webbhotell tillhandahåller, så att jag bör kolla om de gör det innan jag väljer webbhotell? Har du förresten något du kan rekommendera som skulle vara bra för det jag vill göra och som även är bra och pålitligt i övrigt (använder Loopia men letar efter nytt). Se även: http://www.wn.se/t1054024.html

Att jag anger specifika kataloger i Google webmaster tools, det gör att sidorna blir mer relevanta för vissa länder då antar jag?
Kennedy är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat