Visa ett inlägg
Oläst 2012-06-28, 13:18 #6
SmartResponse A/S SmartResponse A/S är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Jun 2012
SmartResponse A/S SmartResponse A/S är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Jun 2012
Citat:
Ursprungligen postat av extra-c Visa inlägg
Hur fungerar det med affilate network när det är utbetalning? Det är så att jag har tjänat 6000 KR och som har skickats till mitt bankkonto. Men nu säger dom att jag har fuskat fast att jag inte har gjort det samt kräver bevis då jag inte har något säger dom att dom kommer dra av 6000 KR från mitt bankkonto.

Hur gör jag?
Kan dom dra av pengar från mitt bankkonto om jag har 0 KR i kontot?

Har dom ens rätt att dra pengar ifrån mig? Gäller ett danskt företag.

Sist mail jag fick var:

Vi måste hämta din betalt provision.
-------------------------------------------
Hej,

För att knyta ihop säcken, kring den dialog du har haft med undertecknad vill jag tillföra följande kommentarer;

Vi har på ingen tidspunkt gett uttryck för, att du skulle ha fuskat eller liknande i den e-post korrespondens som du har haft med oss. Vad vi dock har varit nyfikna på, är vilken typ av marknadsföring som har legat till grund för den volym/trafik som du har genererat på kampanjen. Denna nyfikenhet grundar sig i att vår kund, har återkopplat till oss och ställt sig oförstående till den erhållna kvalitén och brist på konvertering. I samband med detta har vi flera gånger, under ca en månads tid, bett dig om att få exempel på vilken typ av marknadsföring som du använt dig utav, t.ex. screen dumps m.m. Dock utan framgång.

För att understryka, har vi på ingen tidspunkt, gett uttryck för att vi vill dra tillbaka din intjänade kommission från ditt bankkonto. Vilket inte är möjligt att genomföra och med största sannolikhet inte heller lagligt.

Har du frågor kring ovan, är du givetvis välkommen att kontakta oss direkt.

Mvh
SmartReponse
Tobias Lund
SmartResponse A/S är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat