 |
Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 730
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Jan 2008
Inlägg: 730
|
Tyvärr kan jag inte instämma. Migreringen påbörjades för mig i slutet av maj, men fick snart ett mail att ett tekniskt fel uppstått och att migreringen avbrutits. Sedan händer ingenting på ett tag.
Sedan försöker jag registrera ett par domäner, men det går inte för mitt konto är i någon sorts limbo pga. den avbruta migreringen...
Jag mailar supporten om detta och de påtalar då att jag hade en databas med väldigt många tabeller, så därför avbröts migreringen, och att den "snart" ska påbörjas igen. 2 veckor senare har inget fortfarande hänt...
Inte bra. Jag har länge varit nöjd kund men det här är inte bra alls. Inte ska man som kund behöva övervaka och bli lidande för att ens leverantör uppdaterar sitt system - detta måste skötas bättre.
Jag har aldrig hört talas om något liknande hos andra webbhotell; är det här en manöver som är unik för Binero? Varför så mycket problem?
|