Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
De gör säkerligen vad de kan för att försöka lösa problemen, det är knappast något som gynnar City Network. Binero har ju tvingats jobba stenhårt med liknande system, där tog det väl ett år innan de fick ordning på saker och ting och nu är de återigen ett väl fungerande webbhotell i mina ögon. Tyvärr kan man ju som kund inte alltid sitta och vänta på att saker ska fixas när det går vecka efter vecka oavsett om man har förståelse för företagets svårigheter eller inte.
|
Precis. Jag har en viss förståelse för att det kan bli problematiskt när kunder väller in (men med det erbjudandet de just nu har borde de väl ändå haft det i sina beräkningar?) men som du säger kan man inte vänta på att saker ska hända och att få höra att "de ska kolla på det" varje gång man hör av sig.
Ge oss konkreta svar på vad som är fel och ett realistiskt svar på när det kan vara åtgärdat så man får se om det är värt mödan att byta webbhotell där domän ska pekas om och så vidare...