Visa ett inlägg
Oläst 2012-06-10, 10:40 #45
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
KristianE KristianE är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 3 074
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos Visa inlägg
kan för det mesta kontakta det aktuella företaget enbart på vardagar, så det är inte så konstigt.
Köper man kritiska lagringssystem utan 24/7-support är man bra korkad. 4 hour mission-
critical är brukligt för de mest kritiska systemen (vilket oftast är just lagringen).

Har man byggt ihop något eget från Supermicro så får man helt enkelt utbilda personalen.

Lägre prioriterade problem ska självklart vänta till på måndag. Om man begär av sin jourpersonal
att de ska lösa minsta lilla problem söndag morgon kl 10:39 så kommer man antingen bränna
ut dem eller behöver höja priserna kraftigt för att kunna ha on-site-personal på helgen.
KristianE är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat