Visa ett inlägg
Oläst 2012-06-09, 23:36 #7
ZynX ZynX är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2010
ZynX ZynX är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2010
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Nu är det ju dock ganska många privatpersoner idag som just på grund av priset köper webbhotellkonton till en personlig blogg, ett skolprojekt, en ideell förening eller annan hobbyverksamhet + att även företag gärna vill minimera sina utgifter. Det är knappast så att Binero eller City Network saknar kunder.
Självklart är det så. Som jag skrivit tidigare i andra delar av forumet så förstår jag verkligen att man som privatperson köper ett webbhotell. Men majoriteten är ju faktiskt företag i alla fall dem som gnäller mest om det är något problem som uppstår med tjänsten/tjänsterna. Jag hoppas verkligen inte jag framstår som någon som tycker att du som privat ska behöva betala mer. Jag lägger mig faktiskt mest i företags marknaden.

Och hobbyprojekt som sagt klart man väljer något billigt för då har man oftast inte lika stora krav som när man blandar in pengar.

De kunder binero/CitryN tappar får dom ju igen ganska snabbt med tanke på priset och marknaden. Det är ju dessa som framstår som jättar på svenska marknaden. Men för att kunna hålla sig där måste man tydligen erbjuda sina kunder 200 GB utrymme och 5000 GB trafik vilket är ganska orimligt i mina ögon.

Senast redigerad av ZynX den 2012-06-09 klockan 23:39
ZynX är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat