Visa ett inlägg
Oläst 2012-05-17, 16:43 #15
htiawes avatar
htiawe htiawe är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 1 511
htiawe htiawe är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
htiawes avatar
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 1 511
Citat:
Ursprungligen postat av daniel_ Visa inlägg
Det handlar inte bara om sales. Det handlar mycket om att bygga ett varumärke. På Facebook har du goda möjligheter att mata en ung målgrupp som inom några år snart ska leta bil. Jag tror det är viktigt att synas i alla kanaler och även om Facebook kanske inte är den mest optimala för just GM så är den inte helt irrelevant ur ett långsiktigt perspektiv. Men ser man till den vikande försäljningen av personbilar kan det vara en orsak till att man nu styr om sina marknadsföringsåtgärder mot andra kanaler som ger "direkt" utdelning.
Förvisso men jag får känslan av att GM inte är ett företag som kan tänka sig att bygga varumärke och rykte genom sociala medier och "nya" medier utan förlitar sig till beprövade tekniker.

Jag kan mycket väl ha fel men känslan GM ingjuter är inte det av ett företag som vill pressa på mig sin image.
htiawe är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat