Visa ett inlägg
Oläst 2012-04-25, 17:49 #3
knulliss avatar
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Jun 2004
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
knulliss avatar

Reg.datum: Jun 2004
Jo jag tyckte nog detta blev en intressant diskussion trots allt. men joo vill ha mitt konto raderat så kommer jag ej tillbaka mer, det verkar dock svårare än jag trodde att få bort det.
Vad du eller andra tycker om mitt sätt att skapa en tråd för att få kontot raderat skiter jag fullständigt i. om vissa tycker det är divigt, barnsligt eller whatever.
Om du vill supa bort ditt lösen så gör det, jag har rätt att begära kontot avstängt och borttaget den rätte vägen - kan jag få göra ens detta på mitt sätt eller måste du även berätta här hur det ska göras?

Och ja omtänksamt, men nej jag vill inte ha tillbaka mitt konto i framtiden heller.vill inte bli avaktiverad, vill bli borttagen för gott

Jag har precis sagt jag vill inte vara en medlem och stötta detta längre, vill inte va en del av denna plats för mobbing, påhopp och hånande.En plats där diktatur råder och där ledningen inte alls lyssnar på medlemmarna eller tillämpar några av de förbättringsförslag som föreslås. Det löser inte allt "att inte logga in" jag vill få mitt nick raderat (vill ej stå för att vara en del av detta forum) och helst inlägg med, men säger admins det inte går att få bort inlägg så går det inte, men om möjligt så ta bort även dem.

Moderators är ej snabba på att svara på PM med förfrågningar, så jaa moderators och admins har till och med deltagit i denna tråd men jag dissas med min förfrågan om att få bort kontot? hur svårt är det???

Även denna tråd måste det bara bli massa tjafs i, jag har ställt en enkel begäran här, men nej nej nej... fungerar ej på det sättet på WN.

Senast redigerad av knullis den 2012-04-25 klockan 18:01
knullis är inte uppkopplad