Visa ett inlägg
Oläst 2012-04-24, 22:41 #3
Dakotas avatar
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2009
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Dakotas avatar

Reg.datum: Nov 2009
Riktigt synd..
Egentligen är WN ganska tråkigt men det är ju det största forumet för sitt ändamål i Sverige så en hel del bra inlägg och trådar postas här, trots allt.

Det jag stör mig mest på är att folk hela tiden hänvisar till "ålderskillnaden" och att "de yngre förstör forumet". Jag tycker precis tvärtom. Nu kan man väl tycka att jag är partisk eftersom att jag tillhör den yngre generationen men jag tycker faktiskt att de är just de äldre personerna här på forumet som är sura, bittra och klankar ner på andra gång på gång, inte minst varandra.

Jag håller också med om att det finns moderatorer här på WN som drar ner stämningen totalt och som medvetet verkar tycka tvärtemot alla andras åsikter bara för att.

Försök att förlöjliga och göra narr av andra personer samt komma med ironiska och sarkastiska inlägg verkar vara en favoritsyssla.

Det är sjukt tråkigt att det måste vara så här när det trots allt finns en möjlighet att göra forumet till ett fantastiskt community för nya webmasters såväl som gamla veteraner. Med lite mer engagemang från ledningen där förslag från medlemmarna faktiskt tas på allvar och införs samt ett gemensamt försök att höja stämningen på forumet så behövs det inte så mycket mer för att forumet ska bli utmärkt.

Knullis är en vettig person som postar bra inlägg som jag 9 gånger av 10 håller med om. Han har även lyckats inom sin bransch och är allmänt en intressant person som betytt mycket för WN.se och som det är tråkigt att inte se mer av här på WN.se.
Dakota är inte uppkopplad