Visa ett inlägg
Oläst 2012-04-24, 21:56 #9
knulliss avatar
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 697
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
knulliss avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 697
Jag och andra har igenom åren föreslagit ett tiotal förbättringar, inget av dem införs - vissa av dem totaldissas fast röstningar visar att majoriteten av wn medlemmarna är för dessa. Trivs inte med den diktatur som pågor här och att demokrati inte alls existerar. trött på att trådar raderas och inga anledningar ges. det är tex väldigt oklart för mig varför en tråd jag skriver om ett spamprogram anses som egen reklam. en viss moderator hoppas nästan på folk på daglig basis på detta forum senast när pralbin skrev ett svar i en av mina trådar om vad man tycker om tågvärdarna om de gör fel eller rätt .

Alla sköter sina forum som de vill så är det ju. Men jag går bara och irriterar mig på daglig basis, wn har varit ritkigt beroendeframkallande för mig senaste åren, och bara helt enkelt märkt att detta inte är något för mig längre, det är inte som förr,, hela stämningen är så.. kan inte sätta ord på det... folk hoppar på varandra..gnäller... gaddar ihop sig mot andra medlemmar...inga förändringar sker.. administrationen känns totalt ointresserade av att göra detta till nåt bättre... det är fel när man dagligen blir irriterad PGA nåt som pågor på WN. bye! over and out!

Senast redigerad av knullis den 2012-04-24 klockan 22:03
knullis är inte uppkopplad