Visa ett inlägg
Oläst 2012-04-23, 13:17 #7
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos Visa inlägg
Nu får du ge dig, det jag argumenterar för grundläggande är ju att det mycket väl går att erbjuda memcached på shared hosting. Det spelar ju ingen roll vad jag skriver när det kommer till teknik så tolkar du det som egen reklam. Det jag skrev är ju bara ett svar på att du börjar argumentera emot mitt första påstående. Antingen fixar ni en sektion i forumet där man kan presentera vad man erbjuder, eller så får du hålla tyst.
Du gav inga relevanta råd för hans specifika fall, endast sådana som passar in på din egen tjänst. Naturligtvis går då tankarna åt det hållet med tanke på din historia. Nog talat om det. Det finns ingenting alls som tyder på att han skulle ha något behov av memcache utan han bör klara sig utmärkt på de flesta webbhotell. Ge då istället förslag på en bättre teknisk lösning för hans tillämpning precis som vi andra gjord. Om du istället bara ger råd för egen vinning, varför skulle han då lita på dig som tjänsteleverantör?

Egenreklam är som sagt var inte tillåten, vill du diskutera det en gång till så välj en annan tråd.

Citat:
Ursprungligen postat av dannelito Visa inlägg
En annan fullösning är att använda en extern tjänst som t ex SetCronJob.
Fast då får han betala en liten peng om han vill köra så pass ofta. Sedan är frågan hur stabilt den tjänsten fungerar för cron jobs som körs ofta? Har själv aldrig använt den eftersom jag alltid kört egna cron jobs men någon annan kanske kan recensera.