Visa ett inlägg
Oläst 2012-04-23, 07:56 #90
Westmans avatar
Westman Westman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jun 2004
Westman Westman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Westmans avatar

Reg.datum: Jun 2004
Citat:
Ursprungligen postat av patrikweb Visa inlägg
Nej då det saknar lagstöd att kunna kräva någon att visa upp det, så du kan vägra utan begå ett brott. Bara för du hävdar att du jobbat med det flera år? Jobbat genom bryta mot lagen i flera år låter det då som.
Nej det saknar inte lagstöd, bevisa det gärna men läs först de resevillkor, lagar och förordningar som gäller. Du väljer själv om du inte vill uppvisa färdbevis men om du inte gör det så ligger du bra till att bli gripen för bedrägligt beteende.

Om det hade saknat lagstöd så hade väl ändå någon åtalat alla bolag som arbetar utifrån lagrummet om bedrägligt beteende? Eller nej, för du förutsätter ju att alla inom rättsväsendet etc. är korrumperade...

Jag har aldrig blivit åtalad eller ens misstänkt för något brott när jag eller någon av mina anställda använde lagrummet och polis var med när vi utbildade min personal. De borde väl ha sagt något som motsade det här och inte instämt med det vi lärde ut? Eller nej, för du förutsätter ju att alla inom rättsväsendet etc. är korrumperade... Igen.
Westman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat