|
Bara ett inlägg till!
|
|
Reg.datum: Jun 2004
|
|
Bara ett inlägg till!
Reg.datum: Jun 2004
|
Jag tycker nog att folk ska få sköta sina jobb utan att massa andra ska lägga sig i och tro sig veta vad som är rätt eller fel. Kom igen.. hur mycket misshandel sker i denna video egentligen? ingenting skulle skett om hon gjort som man ska från första början . Det är hon som hoppar runt mest o far illa av det.
Vad hade du gjort om du arbetat som kontrollant och chefen i telf säger åt dig att hålla kvar personen och hon hoppar runt som en tjackpundare? de ber ju henne ett flertal ggr att lugna ned sig.
Kontrollanterna bryter mot lagen solklart, men varför ska de ens finnas kontrollanter om de inte får hålla kvar en person?
Som någon nämnde tidigare, detta är enkelt att sätta i system i såfall, skita i biljetten o sen bara resa sig upp o dra om en kontrollant kommer? ska de va så?
Vid en första tanke efter videon vill man ju slå ihjäl vakterna då de "ger sig på" en försvarslös gravid kvinna men när man funderat ett tag vet jag fortfarande inte riktigt om jag tycker att vakterna misshandlade henne. Och att vakterna "bröt mot lagen" inte så de precis blev anhållna eller nåt ?
Och gällande insiders reportage om kontrollanter.. jaa jag vet inte vad ni tycker om insider, men de har en förmåga att överdriva saker 100ggr om - i know
Senast redigerad av knullis den 2012-04-22 klockan 10:55
|