Citat:
Ursprungligen postat av Kjette
Du kan ju alltid återkomma med synpunkter om vad du tycker är så otroligt negativt i så fall, jag tar gärna emot dom.
Det är inte så att vi sitter och rullar tummarna, om det är något som du eller någon annan stör sig på, hör av dig till oss helt enkelt
Jag vet att du har efterfrågat cronjob, saknas för närvarande hantering för kund i det nya systemet och inte varit top priority eftersom vi har löst detta manuellt åt kunder, dvs finns en workaround.
|
Fast det där är ju en av de onödiga saker som tar tid från supporten? Det verkar onekligen vara den som folk klagar mest på just nu, jag vet själv inte riktigt hur den funkar för tillfället eftersom jag inte haft något med den att göra på ganska länge. Personligen tycker jag dock att man bör prioritera funktioner som fanns i den gamla kontrollpanelen.
Citat:
Ursprungligen postat av Kjette
Nu släpper Atomia en lösning som vi har lämnat önskemål sedan vi tog denna lösning i drift: http://www.atomia.com/blog/2012/04/05/easter-sneak-peek
Inte riktigt den lösning möjligtvis som du hade tänkt dig från början med tanke på att jag hörde lite kommenterarer från ditt håll när vi ändrade rutiner hur cronjob sköttes i 1.0 när vi tvingade användare att använda sig av wget/curl istället för att gå via interna binärfiler såsom php.
|
Minns inte alls att jag sagt något om detta men säger du det så