Givetvis har vi jourhavande personal dygnet runt alla dagar om året så uppstår en störning efter stängning så har vi en tekniker som kikar på detta inom någon minut.
Supporten har öppet i tele till 22 och jobbar sedan med e-post vidare efter det. Dock så är det inte ekonomiskt försvarbart i dagsläget att ha supporttekniker som jobbar dygnet runt men detta är något vi testa och utvärderat en gång och kommer så att göra det igen.
De störningar vi haft den senaste veckan har berott på externa omständigheter vilket vi beklagar.Vi jobbar för att förbättra med utökad kapacitet i vår infrastruktur och samarbetar med våra olika nätleverantörer för att förhindra att dess störningar ska uppstå.
En steg i detta är den nyhet vi presenterade i veckan:
http://blogg.loopia.se/2012/04/16/st...are-webbsidor/
Tekniker jobbar just nu under alla dygnets vakna timmar med att implementera, testa och tweaka alla ny hårdvara och vi hoppas att inom kort kunna presentera fler goda nyheter för er kunder.