Visa ett inlägg
Oläst 2012-04-14, 23:44 #45
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyWesth Visa inlägg
Nu snackar du om sånt som jag kan hålla med om, iPhone har över 90% av markandens intäkter i AppStore jämfört med Android som har mindre än 10%.
Det där är ju återigen en högst märklig jämförelse Att Apple-användare är lättare att mjölka på pengar vet nog alla redan. Använd statistiken här istället för mer relevant allmänt gällande data:

http://en.wikipedia.org/wiki/Usage_s...rating_systems

Håller du inte med om mycket som skrivits i tråden så förstår jag att du hänvisar till Bibeln Fakta verkar inte riktigt bita på dig.

Det normala är ändå att de appar man utvecklar är gratis för användaren (precis som webbplatser), oavsett om det gäller iOS eller Android. För vår del har Android-trafiken ökat en hel del den senaste tiden.

När det gäller iOS så är väl XCode fortfarande överlägset vanligast som utvecklingsverktyg?

Att börja med iPhone skulle jag inte heller rekommendera om det inte finns en särskilt pressande anledning. Det är bättre att, om möjligt, släppa iPhone och Android samtidigt, annars får man en stor grupp irriterade användare efter sig Utvecklingstiden för en första version bör inte vara särskilt lång i de flesta fall.

Senast redigerad av tartareandesire den 2012-04-14 klockan 23:57
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat