Visa ett inlägg
Oläst 2012-04-10, 10:13 #22
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av MRDJ Visa inlägg
One page layout är inget "små-skutte-system", jag har utvecklat några av dem största webbsiterna i Sverige med denna teknik, så där har du fel igen.

Du ser det hela från din synvinkel som systemutvecklare. vi andra webbutvecklare har en helt annan syn på webbutveckling.

TS frågade inte om systemutveckling i .NETmiljö utan om nya webbtekniker

Sen vet jag inte vad du fått ifrån att jag kör PHP på serversidan, visst kör jag PHP men mestadels kör jag .NET men det är inte relevant.
Visst har du 110% rätt.

En rad av Sveriges större webbplatser har många hundra rader js-kod (såväl jQuery som "vanlig"). Det finns inte heller på kartan för en del av dessa att de skulle gå ifrån PHP som serversidans språk. Därmed inte sagt att .NET är värdelöst, det fungerar alldeles utmärkt i de flesta fall även det. Man får inte vara så inskränkt och indoktrinerad att man bara ser spetsen av sin egen näsa. Conny har tyvärr föråldrade och förutfattade meningar om hur internet och webbranschen ser ut idag, det är mest bara att ignorera.

Nu är jag kanske onödigt hård i det här inlägget men börjar bli rejält trött på det där tramset som har förts fram av samma person ett antal gånger på det här forumet redan.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat