Visa ett inlägg
Oläst 2012-04-05, 14:54 #9
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar

Reg.datum: Jul 2005
Jag frågade säljaren om man fick villkora "likes" på det här viset. Svaret blev; ja, det får man i sin egen app. Men jag får nog ta och läsa Facebooks ToS själv. Det skulle inte vara första gången som en säljare ljugit för mig, i det fall att man inte får villkora likes.

Citat:
Ursprungligen postat av nosnaj Visa inlägg
Personligen skulle jag inte bli glad med en app som spammar om boxershorts där man ingår ett abonnemang. Tveksam om du ens får köra annonser i appar som inte går via Facebook:s annonspartners.
Inget abonnemang och boxershortsen vara bara exemplifierande. Tanken är helt enkelt att ge bort något för att få flera likes. Knappast någon banbrytande marknadsstrategi, men någonstans måste vi börja.

Citat:
Ursprungligen postat av makaflOw Visa inlägg
Att kolla om någon gillat sidan och sedan göra så man kan bjuda in sina vänner är simpelt att fixa. Det bör inte vara allt för svårt för din programmerare att sätta sig in i Facebooks API. Dessutom så finns det massor med såna script som du enkelt kan hitta om du bara googlar lite
Tack! Då vet jag i alla fall att det jag frågar efter existerar. Jag hatar att googla efter saker som jag inte vet vad det kallas och inte heller vet om det finns. Kallas det "facebook apps" eller finns det någon allmän benämning för script till Facebook?
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat